Verslag Algemene Ledenvergadering

4 december 2023 12:45

Woensdag 29 november heeft de algemene ledenvergadering plaatsgevonden in onze kantine.

Het gedeelte voor de pauze stond in het teken van de jaarrekening welke op voorstel van de kascommissieleden Jan Buurke en Henk Haze door de vergadering werd goedgekeurd. Een welverdiend applaus als dank klonk hierna op voor onze financiële mannen, Dennis Huizinga en Piet Pruim. Jan Buurke en Henk Haze (aftredend) werden bedankt voor hun werkzaamheden in de vorm van een bos bloemen. Na de pauze informeerde Bart van Veen namens de werkgroep de vergadering welke vrijwilligersfuncties er inmiddels weer zijn ingevuld en welke nog niet. Het bestuur heeft in de vergadering nogmaals bevestigd dat ze tot 1 januari 2024 interim zullen blijven optreden. Hierop is door de vergadering besloten om op 17 januari 2024 een extra algemene ledenvergadering te houden met als belangrijkste agendapunt: bestuursverkiezing. Verder werd op deze avond Eddy Loer in het zonnetje gezet omdat hij al 50 jaar lid is van v.v. Hoogezand! Dezelfde eer viel Tiddo van der Ark ten deel want hij is zelfs al 60 lid van onze vereniging. Helaas was Tiddo deze avond met kennisgeving niet aanwezig om de bijbehorende jubileumspeld en bos bloemen in ontvangst te nemen.

Namens het bestuur

Cock van Vliet