A7-carwash Co-sponsor van v.v. Hoogezand

13 juli 2023 17:15

De sponsorcommissie is gistermiddag een driejarig contract aangegaan met Dennis Pruis van A7-carwash.

• A7-carwash krijgt 1 reclamebord 600*75; langs het hoofdveld, op de dijk, zichtzijde, van de vereniging.
  • A7-carwash krijgt 1 reclamebord 600*75; langs het kunstgrasveld, bij linkerhoek, zichtzijde, van de vereniging.
  • A7-carwash krijgt 1 reclamedoek bij de ingang van het hoofdveld (rechts, dichtbij koffie-corner) van de vereniging

Wij zijn blij met het aantrekken van deze nieuwe sponsor, Bij de eerste thuiswedstrijd van het eerste elftal zowel in de beker maar ook in de competitie zal A7-carwash de wedstrijdbal aanbieden.

A7-carwash.png