HEPRO komende 3 jaar hoofdsponsor van de VV Hoogezand

22 juni 2020 18:00

Bij de voetbalvereniging Hoogezand hebben woensdag 17 juni jl. de directeur van HEPRO, Danny Wolthuis en de voorzitter van vv Hoogezand, Andy Kasto een ‘Hoofdsponsor Overeenkomst’ ondertekend.

De hoofdsponsor overeenkomst gaat in op 1 juli 2020 en heeft een looptijd van 3 jaar. Het 1e elftal van de vv Hoogezand, uitkomend in de eerste klasse zondag, zal de komende 3 jaar in wedstrijdshirts spelen met het HEPRO logo op de borst.

HEPRO, dat vanuit Zuidbroek en Hillegom kunststof kozijnen produceert en levert, is ook al enkele jaren actief als sponsor bij de Groninger Topsport-clubs: Lycurgus (volleybal), Donar (basketbal), FC Groningen (voetbal) en GIJS Groningen (ijshockey).

Tevens is er met HEPRO een offerte ondertekend om het clubhuis van vv Hoogezand voor eind 2020 geheel te voorzien van nieuwe HR++ glas & kunststof kozijnen. Met deze vernieuwing zet de vv Hoogezand weer een stap in de richting van een optimaal duurzame sportaccommodatie. Dit zal op jaarbasis een enorme besparing op de energiekosten geven.

HEPRO directeur, Danny Wolthuis (rechts op de foto) en voorzitter VV Hoogezand, Andy Kasto zijn beide zeer content met deze verbintenis en samenwerking.

Hoogezand_HEPRO_wedstrijdshirt_rood_zwart.JPG

Hepro_4luik.JPG