SETZ Autoverhuur busjes voor JO19-2 v.v. Hoogezand

4 december 2019 18:00

HOOGEZAND - De voetbalvereniging Hoogezand is een multiculturele vereniging en is daar trots op. Probleem is echter wel het vervoer naar uitwedstrijden. JO19-2 (A2) is een dergelijk team waarin naast spelers met een Nederlandse nationaliteit ook jeugdspelers zitten met de nationaliteit van o.a. Syrië, Eritrea en uit andere landen.

Het vervoersprobleem is nu opgelost doordat SETZ Autoverhuur & Vakgarage SETZ, Hoofdstraat 85, 9601 EB Hoogezand personenbusjes beschikbaar heeft gesteld voor JO19-2. In ruil daarvoor heeft v.v. Hoogezand een grote reclamebord geplaatst voorop de hoofdtribune op sportpark de Kalkwijck.

De sponsorcommissie en het bestuur zijn eigenaar Christiaan Setz zeer erkentelijk en hopen op een fijne samenwerking. Het betreft een driejarig contract.