Van Kasteel Fysiotherapie en Hoogezand verlengen samenwerking

2 oktober 2019 14:00

HOOGEZAND – De sponsorcommissie van Hoogezand en co-sponsor Van Kasteel Fysiotherapie zijn overeengekomen dat het contract met twee jaar wordt verlengd.

Van Kasteel, Erasmusweg 137, 9602 AD Hoogezand is al enkele jaren clubfysiotherapeut van Hoogezand. Leden, ook jeugdleden en ouders kunnen bij (sport) blessures direct contact opnemen met medewerkers van Van Kasteel Fysiotherapie.

Achter het doel van het hoofdveld is een nieuw sponsordoek geplaatst. Afgelopen week werd het contract ondertekend door Albert van Kasteel, directeur/eigenaar en Andy Kasto, voorzitter van Hoogezand.