Vacature trainer/coach 2e elftal

1 februari 2024 14:45

VV Hoogezand is voor het seizoen 2024-2025 op zoek naar een enthousiaste trainer voor het 2e elftal, dat uitkomt in de reserve 1e klasse B op zaterdag.

Wij zoeken een trainer/coach die enthousiast, ambitieus, en sociaal vaardig is en bij voorkeur in het bezit is van het trainersdiploma UEFA C (voorheen TC-3). De trainer-coach zorgt voor de begeleiding en coaching van het 2e elftal op zaterdag en vindt het leuk om in nauwe samenwerking met de trainers van het 1e elftal en JO19-1 de talenten van VV Hoogezand verder te ontwikkelen.

Wij zoeken een trainer/coach die aansluit bij de onderstaande profielschets.

Taken:

· Twee keer per week de trainingen van het 2e elftal verzorgen (1,5 uur per training);

· Coachen en begeleiden van het 2e elftal bij alle wedstrijden op de zaterdag;

· Onderhoudt nauw contact met de trainers van het 1e elftal en JO19-1 en TC Bovenbouw.

Functie-eisen:

· Is in het bezit van het trainersdiploma UEFA-C (voorheen TC-3);

· Heeft een duidelijke voetbalvisie;

· Heeft het vermogen om technische, tactische en mentale vaardigheden te ontwikkelen;

· Heeft autoriteit en weet op een eigentijdse manier jongeren te motiveren;

· Is communicatief vaardig: kan zowel luisteren, spreken als overtuigen.

Wat biedt vv Hoogezand?

· Een levendige vereniging;

· Verzorgde accommodatie met zowel gras als kunstgras;

· Gedreven sporters en technische staf;

· Een passende financiële vergoeding.

Spreekt deze uitdaging jou aan en herken jij jezelf in deze profielschets? Stuur dan jouw gemotiveerde reactie en contactgegevens naar [email protected]