VACATURE HOOFDTRAINER 1E ELFTAL VV HOOGEZAND

22 februari 2024 14:15

vv Hoogezand is voor het seizoen 2024-2025 op zoek naar een enthousiaste hoofdtrainer voor het 1e elftal, dat uitkomt in de 1e klasse op zaterdag.

Wij zoeken een hoofdtrainer die enthousiast, ambitieus, en sociaal vaardig is en in het bezit is van het trainersdiploma UEFA-A (voorheenTC-1). De hoofdtrainer zorgt voor de begeleiding en coaching van het 1e elftal op zaterdag en vindt het leuk om in nauwe samenwerking met de trainers van het 2e elftal en JO19-1 de talenten van vv Hoogezand verder te ontwikkelen.

Taken:

· Verzorgen van de doordeweekse trainingen;

· Coachen en begeleiden van het 1e elftal bij alle wedstrijden;

· Onderhoudt nauw contact met de trainers van het 2e elftal en JO19-1 en de technisch coördinator.

Functie-eisen:

· Is in het bezit van het trainersdiploma UEFA-A (voorheen TC-1);

· Heeft een duidelijke voetbalvisie;

· Heeft het vermogen om technische, tactische en mentale vaardigheden te ontwikkelen;

· Heeft autoriteit en weet op een eigentijdse manier jongeren te motiveren;

· Is communicatief vaardig: kan zowel luisteren, spreken als overtuigen.

Wat biedt vv Hoogezand?

· Een levendige vereniging;

· Verzorgde accommodatie met zowel gras als kunstgras;

· Gedreven sporters en technische staf;

· Een passende vergoeding.

Spreekt deze uitdaging jou aan en herken jij jezelf in deze profielschets? Stuur dan uiterlijk vrijdag 15 maart a.s. jouw gemotiveerde reactie naar [email protected]