Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Goed nieuwsshow extra algemene ledenvergadering 17 januari 2024

18 januari 2024 16:00

Zo kan de uitkomst van deze vergadering wel kort worden samengevat. De zoektocht naar een nieuw dagelijks bestuur heeft weliswaar nog géén resultaten opgeleverd maar er is inmiddels wel veel ten goede gekeerd. Het bestuur heeft in de vergadering daarom aangegeven bereid te zijn om het seizoen af te maken. Hans Lambeck heeft zich gemeld om weer als secretaris te willen gaan fungeren en Cock van Vliet gaat de ledenadministratie op termijn overnemen van Agnes Hamminga. De werkgroep onder leiding van Bart van Veen is hard aan het werk gegaan met de volgende resultaten:

Hoogezand heeft zoals elders op de site is te lezen weer een jeugdcommissie. Er is een kantinecommissie tot stand gebracht welke onder leiding staat van Bert van der Veen. Rachid Abba en Said Hdada gaan zich inzetten voor de multiculturele integratie van onze nieuwe jeugdleden. Verder is Dick Bosschieter bereid gevonden om de taken van Peter Polling, die complexbeheer in zijn takenpakket had, over te nemen. De vergadering ging er mee akkoord dat het interimbestuur omwille van de daadkracht tijdelijk wordt aangevuld met Jos van Amersvoort (Jeugdzaken), Bert van der Veen (Kantinecommissie) en Dick Bosschieter (Complexbeheer), terwijl Cock van Vliet aanblijft als lid (Algemene Zaken). De vergadering dankte de inzet van de werkgroep en alle leden van deze werkgroep werden door Bart nog verrast met een leuke attentie. De vergadering is akkoord gegaan met het voorstel van het bestuur tot de aanschaf van 40 zonnepanelen om de energielasten van de kantine drastisch omlaag te brengen. De aanwezigen gingen hiermee akkoord na de heldere uiteenzetting van deze problematiek door Piet Pruim.  Verder werd Theun Wever, oud voorzitter en ook nu weer onderdeel van de werkgroep, in het zonnetje gezet omdat hij 70 (!) jaar lid is van onze vereniging. Uit handen van de voorzitter kreeg Theun een mooie bos bloemen en een horloge met Hoogezand logo. Verder werd er afscheid genomen van Peter Polling (Complexbeheer) en Bo Brakels (PR-zaken). Beide werden bedankt voor hun inzet met een mooie bos bloemen en een cadeaubon. Tot slot dankte de voorzitter de aanwezigen voor hun inbreng en aanwezigheid en sloot de vergadering.

Namens het bestuur

Cock van Vliet

WhatsApp_Image_2024-01-17_at_23.04.45.jpegWerkgroep ontvangt attentie voor hun inzet om een kantinecommissie, jeugdcommissie en dagelijks bestuur te vinden.

WhatsApp_Image_2024-01-18_at_17.03.56.jpeg
Theun Wever ontvangt een speciaal horloge vanwege 70 jaar lidmaatschap.

WhatsApp_Image_2024-01-17_at_23.04.44.jpeg
Peter Polling neemt afscheid als Complexbeheerder en krijgt uit handen van voorzitter Andy Kasto een bos bloemen en een cadeaubon.

WhatsApp_Image_2024-01-17_at_23.04.44_1.jpeg
Bo Brakels neemt afscheid als PR & Communicatie / ICT en ontvangt uit handen van voorzitter Andy Kasto een bos bloemen en een cadeaubon.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!