vv Hoogezand en Sven de Haan per direct uit elkaar.

8 november 2023 11:30

Sven de Haan heeft bij het bestuur aangegeven per direct te stoppen als hoofdtrainer van vv Hoogezand. Sven mist bij de spelersgroep een bepaalde instelling en mentaliteit die hij nodig acht om actief te kunnen zijn in de eerste klasse.

Het bestuur van vv Hoogezand zag in Sven de Haan een zeer geschikte trainer voor de club en betreurt zijn besluit. Toch willen we Sven namens de vereniging heel erg bedanken voor zijn inzet de afgelopen maanden.

Naast het vertrek van Sven de Haan zal ook teammanager Bo Brakels per direct stoppen.

vv Hoogezand zal op korte termijn op zoek moeten naar vervangers voor openstaande posities, hoe we dit in gaan vullen is nog niet bekend. Tot die tijd zullen assistent trainers Gerwin Bodewes en Hiwa Barani de honneurs waarnemen.

Deze mededeling spreekt voor zich en daarom zullen wij niet ingaan op vragen van de media.

Bestuur vv Hoogezand.