Samenvatting extra algemene ledenvergadering

21 september 2023 14:00

In de Extra Algemene Ledenvergadering, gehouden op woensdag 20 september 2023 heeft het bestuur van de VV Hoogezand te kennen gegeven dat zij met onmiddellijke ingang demissionair zal gaan optreden en met ingang van 1 januari 2024 zal aftreden.
Dit als gevolg van het feit dat het bestuur de afgelopen maanden alléén maar “gaten” heeft dicht gelopen vanwege een tekort aan vrijwilligers bij de club. Het bestuur kan dit niet langer meer opbrengen, de spreekwoordelijke rek is eruit.

Het demissionair bestuur zal zich de komende periode uitsluitend nog bezig houden met de taken die in hun functieomschrijving staan en zorgdragen voor een goede overdracht van de lopende zaken.

In de vergadering is besloten om een werkgroep te formeren, die in deze demissionaire periode zo snel mogelijk kandidaten gaat zoeken voor de bestuurlijke en vrijwilligers organisatie van onze vereniging. Voor deze werkgroep hebben zich tijdens de vergadering inmiddels al 13 leden aangemeld.

In de nog komende reguliere Algemene Ledenvergadering, die eind oktober begin november zal worden gehouden, zal de werkgroep met een status update komen.

Het bestuur wenst de werkgroep veel succes bij het formeren van een nieuwe bestuurlijke en vrijwilligers organisatie.

Het bestuur verwacht de leden die niet aanwezig waren bij de extra ALV op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd.

Wij houden het als bestuur bij deze informatie en zullen de pers hierover verder niet te woord staan.