Vacature technisch coördinator onderbouw VV Hoogezand

19 september 2023 13:45

Voor het voetbalseizoen 2023-2024 zijn er voor zowel de midden- als bovenbouw coördinatoren aangesteld. Echter zoeken wij voor de functie technisch coördinator onderbouw nog iemand wie deze functie kan bekleden. Het gaat om de categorieën JO7 t/m JO9.

Korte functiebeschrijving
• Uitvoering geven aan het technisch beleidsplan van de VV Hoogezand gericht op de onderbouw.
• Zorgdragen dat training en coaching geschiedt conform het technische beleidsplan van VV Hoogezand.
• Zorgen voor overname trainingen en wedstrijdbegeleiding bij afwezigheid trainer.
• Assisteren en/of leiden van voetbaltechnische bijeenkomsten.
• Het opvangen en plaatsen van nieuwe leden In de onderbouw.
• Informeren van de technische commissie over de ontwikkelingen van de onderbouw.
• Bemiddelen bij situaties waar trainers niet zelf oplossingen hebben in onenigheden met
ouders, spelers en collega-trainers.
• Bijdragen aan het jaarplan van de technische commissie.
Wat bieden wij?
• Een passende financiële vergoeding.
• Ondersteuning en begeleiding vanuit de TC.
• Een prettige omgeving, waarbij ontwikkelen en plezier hebben voorop staan.
Heb jij interesse of ken jij iemand die mogelijke interesse heeft in bovenstaande functie? Bij interesse of vragen neem contact op met Jesse Leeuwenburgh.
Te bereiken via 06-15058698 of via mail: [email protected]