Debuut Jens Bijlholt, Genayron Soleana en Mehmed Akçay bij FC Emmen en FC Groningen

4 september 2023 17:00

Drie voormalig vv Hoogezand spelers maakten woensdag 30 augustus hun officiële competitie debuut voor FC Emmen en FC Groningen.

Beide ploegen speelden tegen elkaar in de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen.

Voor Jens, Genayron en Mehmed, die de afgelopen seizoenen nog samen uitkwamen voor de JO11-1 van vv Hoogezand, waren het de eerste speelminuten in een competitie wedstrijd van hun nieuwe clubs.

Op de foto zijn de drie toppers in een shot gevangen. (Links Genayron Soleana, midden achter Mehmed Akçay en voor op de rug gezien Jens Bijlholt)

1b5efe08-05c8-42af-9ce7-81fc92eb453c.jpg