In Memoriam: Yjan Oldenburger

2 september 2021 16:30

Gisteren bereikte ons het schokkende bericht dat Yjan Oldenburger, de keeper van JO19-1, plots is overleden aan de gevolgen van acute leukemie.

Yjan kwam kort voor deze zomer over van Veendam 1894 en maakte zijn opwachting als keeper van JO19-1. Yjan maakte gelijk indruk onder de lat. Volgens zijn team zou hij misschien wel de beste keeper uit de competitie worden.

Vorige week woensdag speelde Yjan nog een dijk van een wedstrijd voor vv Hoogezand.

Afgelopen maandag werd Yjan opgenomen in het ziekenhuis, waar hij woensdag 1 september kwam te overlijden.

Yjan Oldenburger is 18 jaar oud geworden.

Onze gedachten gaan uit naar de familie en vrienden van Yjan.

Ook zijn wij in gedachten bij zijn teamgenoten en de begeleiding van JO19-1.