Samenwerking Albert Heijn (AH) en v.v. Hoogezand

7 december 2018 11:30

De sponsorcommissie van de voetbalvereniging Hoogezand heeft een contract afgesloten met M.J.T (Gina) Lamberts, van Albert Heijn (AH) Hoogezand. De grootste supermarkt uit de gemeente Midden Groningen, gevestigd in het winkelcentrum ‘de Hooge Meeren’ heeft een groot reclamebord op de tribune.

Als tegenprestatie krijgt de gehele 1ste selectie, technische staf, medische staf, maar liefst twee keer per jaar,  ingrediënten voor een uitgebreide broodmaaltijd.

A.s. Zondag, 16 december 2018, is de laatste thuiswedstrijd van het jaar 2018, tegen FC Lewenborg, uit Groningen, voorafgaande aan de wedstrijd gaat het eerste team genieten van een uitgebreide broodmaaltijd aangeboden door Albert Heijn Hoogezand, in de kantine van de Rood- Zwart combinatie die mee draait bovenin  in de 2e klasse van de KNVB.

Het hoofdbestuur en de sponsorcommissie zijn zeer content met deze combinatie van de “groot grutter” en de voetbalvereniging. De eerst volgende broodmaaltijd zal worden aangeboden bij de laatste thuiswedstrijd in Mei 2019 ook weer in de kantine op sportpark ‘de Kalkwijck’ in Hoogezand.