Sponsornieuws

Duzink Vastgoed bordsponsor v.v. Hoogezand

11 april 18:30  Willem Hulshof van de sponsorcommissie van de voetbalvereniging Hoogezand heeft een driejarig bordsponsor contract gesloten met Duzink Vastgoed Op de foto R. Duzink die het contract ondertekend. Als dank reikte Hulshof een bloemetje uit. v.v. Hoogezand is trots op haar sponsoren, alle reclameruimte op het hoofd- en kunstgrasveld zijn momenteel in gebruik. Achter het doel op het hoofdveld, zwembadzijde, wordt momenteel een nieuw drie meter hoog reclameborden ophangsysteem geplaatst waar de club zeer content mee is.meer »

33x gelezen

Vishandel Meiden van Mulder bordsponsor!

29 februari 14:45  Vishandel Meiden van Mulder hebben een sponsorcontract ondertekend met de Voetbalvereniging Hoogezand voor het plaatsen van één reclamebord, afmeting 300*75 langs het hoofdveld van de club aan de Laan van de Sport in Hoogezand. Op de foto overhandigd Willem Hulshof, namens de sponsorcommissie de dames een mooi boeket bloemen.meer »

65x gelezen

Firma Klus&Handel sponsort JO11-1

7 december 16:00  Namens Maikel Stoepker van de Firma Klus&Handel heeft JO11-1 nieuwe kleding. Het team van Lars Akkerman en Raphael Molter ontvangen een Performance half-zip top en een inloopshirt. Hieronder showt het team hun nieuwe Performance half-zip top. Nogmaals hartelijk dank voor de sponsoring Firma Klus&Handel!meer »

302x gelezen

Food Market Take Care nieuwe sponsor vv Hoogezand jo13-2

21 november 10:15  Food Market Take Care is de nieuwe sponsor van de jongens van vv Hoogezand Jo13-2! Wij willen Food Market Take Care bedanken voor de sponsoring en wensen Jo13-2 heel veel succes in hun nieuwe kleding!meer »

332x gelezen

Club van 100 schenkt bladblazer

28 oktober 20:45  Het klusteam van de v.v. Hoogezand heeft er weer een nieuwe bladblazer bij. Deze is beschikbaar gesteld door de Club van 100. Op de foto Dick Bosschieter (links), Fokke Nieuwold (aanvoerder Klusteam) (midden) en Hans van Lune (rechts). Komende week hebben we dus weer een bladvrij kunstgrasveld 😜 meer »

503x gelezen

Ondertekening contracten Groen Wonen.nu & Ron Haans Fitnesscentrum

415x gelezen

A7-carwash Co-sponsor van v.v. Hoogezand

13 juli 17:15  De sponsorcommissie is gistermiddag een driejarig contract aangegaan met Dennis Pruis van A7-carwash. meer »

402x gelezen

Inloopshirts JO15-1

29 oktober 18:15  JO15-1 heeft nieuwe inloop-/trainingsshirts gekregen. Deze shirts zijn gesponsord door Handelsonderneming Kleine. Foto's gemaakt door Mike Tomo. meer »

499x gelezen

Mooie sponsor actie bij de jubileumwedstrijd

18 juni 17:45  United Soft Drinks biedt de gehele eerste selectie van VV Hoogezand AA-Drink aan voor de wedstrijd, in de pauze en na afloop van de wedstrijd; VV HOOGEZAND tegen FC EMMEN. Op de foto biedt vertegenwoordiger, Jorg Streunding aan Piet Pruim, van de Sponsorcommissie, de sportdranken aan. Het technisch-medisch team van VV Hoogezand-1 is zeer content met deze bijdrage voor de boys van Hoogezand. Nu nog een goed resultaat tegen het kersverse Eredivisie team van FC EMMEN.

755x gelezen