VV Hoogezand gaat samenwerking aan met Sportmaat Groningen

1 juli 2019 20:15

Voetbalvereniging Hoogezand is per 1 juli een interessante samenwerking aangegaan met de firma Sportmaat uit Groningen. Afgelopen vrijdag is de overeenkomst getekend door Hans Maatman van Sportmaat en Andy Kasto, voorzitter van VV Hoogezand.
Sportmaat zal de kleding leveren van het ons bekende merk Robey Sportswear.
De samenwerking is voor een periode van zes jaar aangegaan.

VV Hoogezand is blij met de nieuwe overeenkomst.
Sportmaat zal zichtbaar zijn als shirtsponsor op de achterkant met de merknaam "100% voetbal".
Onderdeel van de overeenkomst is een webshop, die zowel via de website van VV Hoogezand als de site van Sportmaat te benaderen is. Zo kunnen onze leden heel gemakkelijk hun spullen uit zoeken en bestellen en geldt in veel gevallen een interessante korting. Levertijd zal maximaal vijf dagen bedragen. Ook zal er altijd een minimum voorraad aanwezig zijn in de kantine van VV Hoogezand, als show- of pasmodel of ter verkoop aan onze leden.
De voorzitter: "We zijn uitermate tevreden met Sportmaat als partner voor het leveren van kleding en voetbalaccessoires en zijn er van overtuigd dat het veel voordelen oplevert voor onze vereniging, onze leden en onze vrijwilligers".