Nieuwsarchief

De jeugdcommissie heet u welkom op onze vaste inloopmiddag.

Vanaf woensdag 3 april zal de kantine elke week open zijn van vijf uur tot half acht.

Leden van de jeugdcommissie zijn dan aanwezig en u kunt daar dan met al uw vragen terecht omtrent het voetbalgebeuren van uw zoon of dochter bij VV Hoogezand.

We vangen dan ook de  nieuwe leden op om ze wegwijs te maken bij de vereniging en op de hoogte te stellen van onze regels en gebruiken bij de club.

Ook als u geïnteresseerd bent om als vrijwilliger iets voor onze club te betekenen kunt u terecht voor een kopje thee of koffie en kunnen we samen kijken wat voor u leuk is en voor ons als vereniging van  belang is.

De leden van de jeugdcommissie die u beurtelings kan aantreffen zijn Leander Ottens, Mart Bloeming, Andy Hoogeveen, Roel Muntinga , Ivan Gomes Guincho en Jos van Amersvoort.

Graag tot ziens op de club!

Zoeken in nieuwsberichten Algemeen nieuws