zonder scheidsrechters geen voetbal bij VV Hoogezand.

14 september 2020 10:15

De scheidsrechter is een essentieel onderdeel van voetbal en helpt mee aan een sportief en eerlijk verloop van de wedstrijd. Wil jij eraan bijdragen dat het plezier in het voetbal voorop blijft staan? Meld je dan aan als scheidsrechter bij VV Hoogezand.
We zoeken met spoed scheidsrechters bij Hoogezand. Het maakt niet uit of je het al eens gedaan hebt of niet. Als het je leuk lijkt meld je dan aan. Je krijgt van ons alle begeleiding die je nodig hebt. En als je er verder mee wil, dan schrijven we je in voor cursussen bij de KNVB.
Neem een voorbeeld aan Jordy Meiborg, speler van JO17-2. enige jaren geleden door ons opgeleid, begonnen bij de F-jes en fluit komende zaterdag het JO15-1. Zoek hem rustig op als je meer wil weten.
interesse? bel of app Jos van Amersvoort (06-53360069 of op zaterdagen in de jeugdkamer).