Welkom bij de v.v. Hoogezand.

Jan Kloetstra blijft nog ÊÊn seizoen hoofdtrainer!

16 april 21:00  Goed nieuws! Jan Kloetstra heeft toch besloten om ook het komend seizoen trainer van onze 1e selectie te willen blijven. Onlangs had Jan het bestuur nog laten weten om na dit seizoen te willen stoppen. meer »

Hoogezand wint met 1-2 van WKE '16

7 april 22:15  De wedstrijd WKE '16 tegen het vlaggenschip van de v.v. Hoogezand werd in Emmen afgewerkt onder leiding van scheidsrechter. R. Wijma en zijn assistenten I. Güzel en S.P.J. Verhagen. Hoogezand begon met de volgende spelers aan de wedstrijd tegen WKE '16: F. Akkerman, Fluks, Bloeming, Al Ezo, Van Duinen, Krebs, Van den Berg, Van Zwol, L. Akkerman, Uuldriks en Slor.meer »

𝑭đ‘Ē 𝑮𝒓𝒐𝒏𝒊𝒏𝒈𝒆𝒏 𝒌𝒐𝒎𝒕 𝒏𝒂𝒂𝒓 𝒗𝒗 đ‘¯đ’đ’đ’ˆđ’†đ’›đ’‚đ’đ’…!

4 april 18:45  Speel jij in de O7 tot en met de O15 en wil jij je verbeteren in het dribbelen en passeren? Kom dan op donderdag 2 mei Trainen als een Prof bij vv Hoogezand! âšŊ meer »

De jeugdcommissie heet u welkom op onze vaste inloopmiddag

31 maart 13:15  Vanaf woensdag 3 april zal de kantine elke week open zijn van 17:00 t/m 20:00 uur. Leden van de jeugdcommissie zijn dan aanwezig en u kunt daar dan met al uw vragen terecht omtrent het voetbalgebeuren van uw zoon of dochter bij VV Hoogezand. We vangen dan ook de nieuwe leden op om ze wegwijs te maken bij de vereniging en op de hoogte te stellen van onze regels en gebruiken bij de club. Ook als u geïnteresseerd bent om als vrijwilliger iets voor onze club te betekenen kunt u terecht voor een kopje thee of koffie en kunnen we samen kijken wat voor u leuk is en voor ons als vereniging van belang is. De leden van de jeugdcommissie die u beurtelings kan aantreffen zijn Leander Ottens, Mart Bloeming, Andy Hoogeveen, Roel Muntinga , Ivan Gomes Guincho en Jos van Amersvoort. Graag tot ziens op de club!

HOOGEZAND WINT THUIS VAN VKW (Westerbork) 3 - 0

25 maart 15:30  Ondanks de steun van 60 supporters, die met een grote touringcar naar sportpark de Kalkwijck waren gekomen ging het team van VKW onder leiding van trainer, Bernd van Bolhuis, onderuit tegen het team van trainer, Jan Kloetstra.meer »

Vacature verzorger zaterdag 1

9 maart 9:15  Gezocht: Verzorger vv Hoogezand Voetbalvereniging Hoogezand, uitkomend in de 1e klasse van het zaterdagvoetbal, zoekt met ingang van het seizoen 2024/2025 een verzorger (M/V) voor de begeleiding van de 1e selectie op de trainingsavonden en wedstrijddagen. Wij vragen – Affiniteit in het behandelen van sporters. – Ervaring in de sportverzorging, d.w.z. sportmassage en tapen. – Flexibele, enthousiaste en vooral sportieve houding. – Aanwezig op de trainingsavonden (dinsdag/donderdag) en wedstrijddag (zaterdag). Taken – Begeleiden van spelers op het gebied van blessurepreventie en gezondheid. – (Preventief) behandelen van blessures van spelers. – Mede adviseren aan trainersstaf m.b.t. inzetbaarheid spelers. – Overleggen met trainersstaf over invulling van bovengenoemde activiteiten. – Het beheren en bestellen van verzorgings- en EHBO materialen. Functie eisen – Opleiding als verzorger/sportmasseur of bereid deze te volgen. – in het bezit van reanimatie. – Goede communicatieve vaardigheden en goed in teamverband kunnen werken. Wij zoeken Een verzorger (M/V) die affiniteit heeft met voetbal, een enthousiaste instelling heeft en flexibel inzetbaar is. Daarnaast vinden wij goede communicatieve vaardigheden en integriteit rand voorwaardelijk voor deze functie. Geïnteresseerd? E-mail jouw CV met motivatie naar [email protected] Voor informatie bel met de Voorzitter: Andy Kasto op 06-21360128.

HOOGEZAND WINT VERRASSEND VAN KOPLOPER

2 maart 18:30  Het eerste team van v.v. Hoogezand heeft zaterdag verrassend 1 – 2 gewonnen tegen koploper Oranje-Nassau uit Groningen.meer »

Spokentocht v.v. Hoogezand groot succes!

29 februari 14:15  Afgelopen zaterdag organiseerde de activiteitencommissie een spokentocht voor de JO11 t/m JO13. De spokentocht werd gehouden in het bos dat gelegen is aan de Zuiderkroon. De eerste groepen gingen om 19:00 uur het bos in, waar een 16-tal spoken verstopt zaten om de kinderen te laten schrikken. Aan het einde kreeg iedereen en zakje snoep en wat drinken. De activiteitencommissie bedankt speciaal de spoken, Tamara die haar best heeft gedaan om de spoken er op hun engst uit te laten zien & Fuifhuis die de pakken beschikbaar heeft gesteld.meer »

VACATURE HOOFDTRAINER 1E ELFTAL VV HOOGEZAND

22 februari 14:15  vv Hoogezand is voor het seizoen 2024-2025 op zoek naar een enthousiaste hoofdtrainer voor het 1e elftal, dat uitkomt in de 1e klasse op zaterdag. Wij zoeken een hoofdtrainer die enthousiast, ambitieus, en sociaal vaardig is en in het bezit is van het trainersdiploma UEFA-A (voorheenTC-1). De hoofdtrainer zorgt voor de begeleiding en coaching van het 1e elftal op zaterdag en vindt het leuk om in nauwe samenwerking met de trainers van het 2e elftal en JO19-1 de talenten van vv Hoogezand verder te ontwikkelen.meer »

Biertanks vervangen door fusten