Overlijden Gerben de Boer

23 mei 2021 13:45

Onlangs bereikte ons het droevige bericht dat Gerben de Boer op donderdag 20 mei, op 85-jarige leeftijd, is overleden. Onze club verliest hiermee een trouwe en fanatieke supporter.
Jarenlang was hij elke zaterdag (het liefst samen met vrouw Magda) aanwezig bij de wedstrijden van de teams van zijn kleinzoons Laurens en Daan. Door de spelers werd hij liefkozend “opa” De Boer genoemd.
Elke zondag was hij ook aanwezig bij de wedstrijden van het 1e elftal; weer of geen weer en geen uitwedstrijd was voor hem te ver. Tijdens de thuiswedstrijden van het 1e elftal stond hij bij het toegangshek om entreebewijzen en programmaboekjes te verkopen.
Gerben stond bekend als een behulpzame man en hij was ook nog behoorlijk actief ondanks zijn hoge leeftijd. Vorig jaar kocht hij nog een nieuwe motor! Stilzitten was niks voor hem.

We wensen Magda, de kinderen, de kleinkinderen en alle overige nabestaanden veel sterke bij het verwerken van dit grote verlies.

Het Hoofdbestuur.